οι σελίδες μου

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

ο διάλογος



















Αν δεν είδατε το βίντεο ... δέστε το:

Εμείς ΝΑΙ είμαστε η Ευρώπη!

Με ειδοποίησαν ότι ήθελε να με δει επειγόντως ο Σάκης. Έβαλα το μισοφαγωμένο μπούτι κοτόπουλο στην τσέπη (σιγά μην το άφηνα πίσω να το πάρει κάποιος άλλος. Τρεις ώρες έψαχνα στα σκουπίδια να το βρω) κι έτρεξα στη μαρίνα για να τον συναντήσω. Τον είδα να στέκεται νευριασμένος δίπλα απ' τη θαλαμηγό και ν' αγναντεύει τη θάλασσα...

ΕΓΩ: Τι 'ναι ρε Σάκη; του είπα ανήσυχος
ΣΑΚΗΣ: "Γιατί πρέπει να είμαστε διχασμένοι;" με ρώτησε, αγριοκοιτάζοντας με...

ΕΓΩ: Δεν πρέπει Σάκη μου! Έλα κι εσύ μαζί μας να βροντοφωνάξουμε ενωμένοι το 'ΟΧΙ' σ' όσους θέλουν να μας υποτάξουν!
Σ: "Γιατί πρέπει να αποφασίσω με ένα ναι ή ένα όχι σ' ένα ερώτημα που πια δεν ισχύει;"
Ε: Ξέρω 'γω ρε Σάκη; Ίσως γιατί την ώρα που υποβλήθηκε ήταν τελεσίγραφο που ήθελε "Ναι ή όχι" απάντηση; Ίσως γιατί τελικά κάποτε τούτος ο Λαός θα έπρεπε να ρωτηθεί, επιτέλους, από κάποιους αν δέχεται να είναι ορντινάντσα των Γερμανών; Ίσως γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν ενδιαφέρθηκε στο παρελθόν να ρωτήσει; Τι να σου πω, τώρα; Με πιάνεις και απροετοίμαστο... κατάλαβες;;;

Σ: "Κι αν η άποψη μου είναι 'Ναι' στην Ευρώπη κι 'Όχι' στα σκληρά μέτρα; Τι επιλέγω;"
Ε: Το 'ΟΧΙ'... Το 'ΟΧΙ' να επιλέξεις... είναι το πάνω πάνω τετραγωνάκι. Διότι, Σάκη μου, συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΑ. Κι εγώ γι' αυτό λέω 'ΟΧΙ' αδερφέ! Ναιαιαιαι στην Ευρώπη αλλά ΟΧΙΙΙΙ στα σκληρά μέτρα!

Σ: "Γιατί πρέπει να υφίσταμαι μπούλιγκ..."
Ε: Να και το μπούλιγκ... Είδες πως μπήκε στη γλώσσα μας το άτιμο!

Σ: "...κάθε φορά που θέλω ΕΛΕΥΘΕΡΑ να λέω την άποψη μου;"
Ε: Ναι βρε τρελό! Μα είδες;;; Κι εγώ το ίδιο έλεγα: Με ρώτησαν κι εμένα, τον μακάκα τον Λαό για πρώτη φορά να πω την άποψη μου ΕΛΕΥΘΕΡΑ κι έπεσαν όλοι πάνω μου να με φάνε!!!

Σ: "Γιατί πρέπει να είμαστε πολωμένοι τι στιγμή ακριβώς που θα έπρεπε να είμαστε ενωμένοι για το καλό της χώρας μας;"
Ε: Αμάν ρε Σάκη!!! Πέστα Χρυσόστομε! Απ' το στόμα μου το πήρες! Αφού να σκεφτείς ότι είναι κάποια καθήκια που είναι με την Μέρκελ και τον Σόιμπλε!

Σ: "Οι Έλληνες πρέπει να αποφασίσουμε τι θέλουμε!"
Ε: Αποφασίσαμε Σάκη!!! Εμείς... οι ΕΛΛΗΝΕΣ! Δεν τα 'μαθες;; Δεν είδες τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα; Έχασες!!!

Σ: "Όχι για το σήμερα! Αλλά για το μέλλον μας!!"
Ε: Λοιπόν το πήρα απόφαση! Αν κατέβεις για βουλευτής σίγουρα θα σε ψηφίσω! Να μου προστατεύσεις το μέλλον μου ρε συ Σάκη! Σάκη προχώρα, σε θέλει όλ' η χώρα!

Σ: "Έχουμε θυμό, απογοήτευση, απελπισία..."
Ε: Έχουμε Σάκη μου... έχουμε. Και θυμό έχουμε. Και απογοήτευση έχουμε. Και απελπισία έχουμε. Κι έχουμε και πείνα. Και κρυώνουμε και τα βράδια, αδερφέ! Τι στο διάολο; Δεν έχει θέρμανση το ρημάδι το κότερο σου; Ή δεν την ανάβουμε τα καλοκαίρια;

Σ: "...γιατί έχουμε υποφέρει πολύ τα τελευταία πέντε χρόνια..."
Ε: Ααα Σάκη μου εδώ θα διαφωνήσω. Εγώ, φίλε, βρήκα μια γωνιά στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, κάτω από τη σκάλα... Παλάτάκι το έκανα... Βρήκα και κάτι κουρέλια κι έβαλα στο πάτωμα για κρεβάτι... Μούρλια σου λέω... Εντάξει ... το φαΐ ήταν λίγο δύσκολο, δε λέω... γιατί είχε κι άλλες χαμούρες σαν εμένα η περιοχή αλλά δόξα τω Θεώ... Περάσαμε... Πάντως ρε Σάκη μου, αν το 'ξερα πως υπέφερες τόσο πολύ θα σου 'στελνα μήνυμα στο iPhone σου να 'ρθεις να μείνουμε μαζί. Πριν την χρεοκοπία βέβαια... Γιατί τώρα δεν μπορώ ούτε μια εφαρμογή να κατεβάσω ρε παιδί μου... Και τα 'λεγε ο Βαρβιτσιώτης... Τα 'λεγε... Τον άκουσε κανείς;;; ΚΑΝΕΙΣ!

Σ: "...με θυσίες που δεν απέδωσαν..."
Ε: Τι λες βρε Σάκη;;; Πως δεν απέδωσαν;;; Τόσα δις δεν πήραν οι Γερμανοί κι οι άλλοι τραπεζίτες;;; Μη μας τρελάνεις τώρα! Απέδωσαν... Πώς δεν απέδωσαν;;;

Σ: "...γιατί παρά τις στερήσεις βρεθήκαμε σήμερα στο χειρότερο σημείο αυτής της κρίσης."
Ε: Η αλήθεια ΠΡΕΠΕΙ να λέγεται! Τώρα τελευταία είχα έλλειψη στο χαβιάρι και δεν έβρισκα σαμπάνια κάθε μέρα! Κομμουνισμός σου λέει ο άλλος... Ζωή είν' αυτή;

Σ: "Η Ευρώπη έχει μεγάλη ευθύνη."
Ε: ΣΣΣΣΣΣ ΜΗ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΑΚΗ! Η Ευρώπη δεν φταίει σε τίποτε αδερφέ! Εγώ... ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ.. γιατί θυμάσαι πριν δέκα χρόνια όταν είχα εισόδημα; Εκείνη τη φορά που ήρθα στο μαγαζί που τραγουδούσες και σε είδα; Εκεί... εκεί που πρωτογνωριστήκαμε... Ε... εκείνο το μήνα δεν δήλωσα κάποια δουλίτσα που έκανα και δεν πλήρωσα ούτε μισό ευρώ στην εφορία... Γι' αυτό... Το παραδέχομαι... Αλλά τώρα είν' αργά...

Σ: "Έχουμε όμως κι εμείς ευθύνη! Για τις επιλογές μας."
Ε: ΣΙΙΙΙΓΟΥΡΑ! Κι εσύ το μετάνοιωσες ε; Που ψηφίζαμε τόσο καιρό τους Σαμαράδες και τους Βενιζέλους... Εμ ... τι να κάνουμε... Ήμασταν βλάκες... Ευτυχώς που κι εσύ κι εγώ το αντιληφθήκαμε στο παρά πέντε όμως... Πριν πεθάνουμε απ' την πείνα... Πριν αυτοκτονήσουμε...

Σ: "Με το ΟΧΙ στη Ευρώπη χάνουμε τους φυσικούς μας συμμάχους!"
Ε: Πες τα μεγάλεεε! Πες τα! Άμα ρωτηθούμε για την Ευρώπη όλοι ΝΑΙ να πούμε Σάκη μου! Ευτυχώς που η ερώτηση δεν είν' αυτή, όμως. Κι οι φυσικοί μας σύμμαχοι... σύμμαχοι μας θα παραμείνουν... να μας βοηθούν στα δύσκολα... όπως έκαναν τόσο καιρό!

Σ: "...τους μόνους στην ευρύτερη περιοχή με τους οποίους μοιραζόμαστε κοινές ιδέες και αξίες για την ανθρωπότητα!"
Ε: Πωωωωωω! Με γονάτισες Σάκη!!! "ευρύτερη περιοχή"... Πότε έμαθες ρε φίλε να μιλάς εσύ έτσι;;; Πριν τον κιμά ή μετά;;; Είδες, όμως, α; Τραγουδήσαμε ένα Άξιον Εστί και γίναμε ξεφτέρια στην Ελληνική... Το 'λεγε ο Ελύτης..."Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική."... Μπράβο! Μπράβο ρε Σάκη... Είσαι λεβέντης!!!

Σ: "Σήμερα... Έχοντας αποκτήσεις τρία παιδιά..."
Ε: Σήμερα τ' απέκτησες Σάκη μου; Από που; Πουλάνε και παιδιά τώρα οι μεγιστάνες; Ακριβά; Ακριβά;

Σ: "...μη σκεπτόμενος απλά και μόνο τον εαυτό μου"
Ε: Δεν θα μου περνούσε ΠΟΤΕ απ' το μυαλό Σάκη μου ότι θα μπορούσες ΕΣΥ να σκεφθείς τον εαυτό σου "ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ". Εμείς μπορεί να είμαστε και απλοί και μόνοι.... Όχι εσύ Σάκη... ΠΟΤΕ εσύ...

Σ: "...και με το βλέμμα μου στραμμένο στο μέλλον...
Ε: ...στο που;;; Στο ποιο μέλλον βρε Σάκη; Εμένα κοιτάς... Ο Κώστας είμαι...

Σ: "...έχοντας βαθιά ριζωμένο μέσα μου το Ελληνικό πνεύμα..."
Ε: ...για θύμισε μου λίγο ... Αισχύλος ήταν το "shake shake shake mi amor";;;;

Σ: "...πιστεύω ότι ΠΡΕΠΕΙ να μείνουμε Ευρωπαίοι"
Ε: Ποιος διαφωνεί μαζί σου Σάκη μου; Να ΜΕΙΝΟΥΜΕ Ευρωπαίοι αδερφέ! Πειράζει να μείνουμε, όμως, όρθιοι; Ή πρέπει υποχρεωτικά να είμαστε στα τέσσερα;;;

Σ: "...γιατί μέσα στην Ευρώπη θα μπορέσουμε να διεκδικήσουμε τη δικαιοσύνη και την αλληλεγγύη των Λαών που όλοι οραματιζόμαστε"
Ε: Ναι ... ξέρω... κάτι τέτοια έλεγε κι ο Δίας όταν τον έκανε η Ήρα τσακωτό και τον ρώτησε... "Τι κάνεις ω Ζευ μες στην Ευρώπη;"

Σ: "Μέσα απ' τη συνεργασία θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε."
Ε: Τώρα με ξεσήκωσες! Δεν κρατιέμαι άλλο "Και ξανά προς τη δόξα τραβά, τραβά, τραβά..."

Σ: "Δεν πρέπει να μείνουμε απομονωμένοι κι εξοργισμένοι"
Ε: Απομονωμένοι και κάλμα γίνεται;

Σ: "Κανείς δεν μπορεί να αναλογιστεί τις δραματικές συνέπειες μια Ελλάδας μόνης...
Ε: Να σου πω... πρώτα πρώτα είναι σίγουρο ότι δεν θα μείνει έγκυος... Ένα μπασταρδάκι τώρα δεν θα ήταν κι η καλύτερη επιλογή, δεν νομίζεις;

Σ: "ειδικά με τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα"
Ε: Τώρα αυτό το ... σήμερα έχει να κάνει με τα τρία παιδιά που απέκτησες;

Σ: "Η Ελλάδα ΠΡΕΠΕΙ και μπορεί να είναι πιο δυνατή στην Ευρώπη"
Ε: Φίλε, σε καταλαβαίνω! Και συμφωνώ μαζί σου ΑΠΟΛΥΤΑ!

Σ: "Στην Ευρώπη που είναι απόρροια του Ελληνικού πνεύματος, του Ελληνικού πολιτισμού, της Ελληνικής Δημοκρατίας"
Ε: Ναι... εκατό τοις εκατό... Αφού κι ο Σόιμπλε απόγονος των Σπαρτιατών είναι... Τώρα πως τον γλίτωσε τον Καιάδα...

Σ: "Η Ευρώπη είναι λέξη Ελληνική"
E: Και η Μαγχεστρία και η Καντερβουρία το ίδιο, αλλά κανείς δεν ξέρει τι σημαίνουν...

Σ: "Εμείς ΝΑΙ είμαστε η Ευρώπη"
Ε: Είμαστε Σάκη μου! ΕΙΜΑΣΤΕ! Κι ΟΛΟΙ μαζί οι Ευρωπαίοι λέμε ΟΧΙ!

Το κείμενο είναι, φυσικά, φανταστικό... Τουλάχιστον το μισό....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν επιθυμείτε να αφήσετε σχόλιο μη διστάσετε να το κάνετε! Θα προσπαθήσω να απαντήσω το συντομότερο δυνατό!