οι σελίδες μου

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2015

adi hudea, πληγή μου...




  • Τ' όνομα της: Adi Hudea, 4 χρονών...
  • Ζει στον προσφυγικό καταυλισμό Atmeh κοντά στα σύνορα της Συρίας με την Τουρκία με την μάνα της και δυο αδέλφια...
  • Ο πατέρας της σκοτώθηκε από τον βομβαρδισμό της Hama το 2012...
  • Έγινε διάσημη γιατί όταν είδε τον φωτογράφο Osman Sağırli να την σημαδεύει με τον τηλεφακό της φωτογραφικής μηχανής του αυτή έσφιξε τα χείλη και ψήλωσε τα χέρια για να παραδοθεί...


Ψήλωσε τα χέρια για να παραδοθεί...
Ψήλωσε τα χέρια για να παραδοθεί...
ΨΗΛΩΣΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ!!!

Ένα μωρό τεσσάρων χρονών ΞΕΡΕΙ τι σημαίνει "παραδίδομαι"...

Ένα μωρό τεσσάρων χρονών ΞΕΡΕΙ τι σημαίνει να ψηλώνω τα χέρια για να μη μου κάνουν κακό...

Ένα μωρό τεσσάρων χρονών με κοιτά μες στα μάτια με τρόμο και με παρακαλεί με το βλέμμα της να μην την βλάψω, να μην την πληγώσω, να μην την σκοτώσω...

Ένα μωρό τεσσάρων χρονών έζησε ήδη τη χαρά του να είσαι μέλος της ανθρώπινης φυλής...
Της φυλής των λογικών όντων...

Ένα μωρό τεσσάρων χρονών κάνει τη συνείδηση μου κουρέλια με όλα τα κατηγορώ που φωνάζουν τα μάτια της...

Μη διαβάσεις άλλες δικές μου ανοησίες...
Κοίταξε τα μάτια της για 10 δευτερόλεπτα...
Μη βουρκώσεις...
Μην κατεβάσεις το βλέμμα σου...


Ως πότε;.....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν επιθυμείτε να αφήσετε σχόλιο μη διστάσετε να το κάνετε! Θα προσπαθήσω να απαντήσω το συντομότερο δυνατό!