οι σελίδες μου

Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

η υποκρισία της κυρά-μαρίας

Η ιστορία είναι αληθινή. Εγώ είμαι εγώ. Η κυρά-Μαρία είναι η κυρά-Μαρία αλλά με αλλαγμένο το ονοματάκι της. Μη μας κυνηγάνε και για δυσφήμιση δηλαδή...

Πριν λίγο καιρό ανακάλυψα μια σελίδα στο Facebook που αγωνίζεται (λέμε) για δικαιώματα των μικρομεσαίων και των εργαζομένων. Ως καλός αριστερός που είμαι (ένα από τα κουσούρια μου, θα πούμε κι άλλα στη συνέχεια) προσφέρθηκα εθελοντικά να βοηθήσω αφού η ατυχία που έχουμε για Κυβέρνηση προσπαθεί σιγά σιγά να μας κάνει όλους υπηρετικό προσωπικό των 300 ευρώ τον μήνα, των πέντε - δέκα μεγαλοεπιχειρηματιών.

Δήλωσα παρών, χωρίς να γνωρίζω ποιοι βρίσκονταν πίσω από τη σελίδα κι άρχισα να βοηθώ, όσο και όπως μπορούσα για την ιδέα (ή έτσι νόμιζα). Επειδή είμαι πολλά πράγματα αλλά δικηγόρος δεν είμαι, είχα πει στο άτομο με το οποίο επικοινωνούσα (ας το πούμε προσωρινά Χ) να ρωτά και κανένα δικηγόρο για τις εικονούλες που έφτιαχνα μπας και βρούμε τον μπελά μας. Το άτομο Χ μου απάντησε πως φτωχά άτομα είναι αναμεμειγμένα και που να βρουν τον δικηγόρο. Το πίστεψα... (Κρατήστε σημείωση.)

Σιγά σιγά αφού κρίθηκα άξιος εμπιστοσύνης, το άτομο Χ μου αποκαλύφθηκε ποια ήταν κι έτσι γνώρισα την .... κυρά-Μαρία! Η κυρά-Μαρία έχει μια μικρομεσαία επιχείρηση που απ' ότι κατάλαβα δεν τα πάει και σπουδαία αφού δέχεται πόλεμο από τους μεγαλοκαρχαρίες. Μαζί με την κυρά-Μαρία, ήταν ακόμα δύο άτομα, κι αυτοί μικρομεσαίοι, κι αυτοί θύματα της ίδιας κατάστασης.

Μιλώντας με την κυρά-Μαρία μου αποκάλυψε πως ήταν κάργα δεξιά αλλά ήταν πολύ απογοητευμένη γιατί ψήφισε τον Αναστασιάδη όταν κατάλαβε (!!) ότι ο Αναστασιάδης υποστηρίζει το μεγάλο κεφάλαιο. (Ξέρω, ξέρω... πέφτετε κι εσείς απ' τα σύννεφα όπως η κυρά-Μαρία αλλά έτσι έχουν τα πράγματα...)

Προχώρησε η υπόθεση και η σχέση με την κυρά-Μαρία χωρίς πολλές διαφωνίες, αφού κοινός ήταν ο πόλεμος και ο αγώνας. Λίγο δεν μου άρεσε η φάση όταν ανακατώθηκαν διάφοροι από διάφορα κόμματα (αριστεροί, δεξιοί, κεντρώοι) για να εκμεταλλευτούν την υπόθεση για δικό τους λογαριασμό κάτι που έκανα ξεκάθαρο. Και μετά....

Κάποια μέρα άρχισαν να σβήνονται αναρτήσεις μου. Όταν ρώτησα γιατί η κυρά-Μαρία μου απάντησε πως τις αφαίρεσε ένα από τα άλλα άτομα γιατί έκρινε ότι θα είχαν νομικό πρόβλημα. Όταν ζήτησα εξήγηση πήρα την απάντηση πως ο ένας από τους άλλους δυο ήταν... δικηγόρος!!! (Θυμάστε που είπα πιο πάνω να κρατήσετε σημείωση;). Εκεί κατάλαβα (!!) ότι φάνηκα αφελής και κορόιδο (θυμάστε που είπα ότι θα αποκαλύψω κι άλλα κουσούρια μου) και αποχώρησαααα...

Πέρασε ο καιρός κι η ιστορία... ο αγώνας ξέφτισε γιατί δεν βόλευε τους πολιτικούς (αφού αποδείχτηκε πως όλοι το έκαναν για τους ψήφους και μόνο) και φτάσαμε κοντά στο σήμερα. Κάτι καινούργιο πήγε να γίνει κι ήταν τις μέρες που θα γινόταν και μια εκδήλωση συμπαράστασης για τον Ελληνικό Λαό που περνά δύσκολες ώρες. Κι αυτές οι δύσκολες ώρες είναι λόγω αυτών που δίνουν εντολές και στην δική μας... ατυχία... εννοώ Κυβέρνηση. Και που υποστηρίζουν τους εδώ μεγαλοεπιχειρηματίες όπως υποστηρίζουν τους μεγαλοεπιχειρηματίες στην Ελλάδα. Αυτούς τους μεγαλοεπιχειρηματίες που γίνονται αιτία να δεινοπαθούν οι εργαζόμενοι και να κλείνουν οι μικρομεσαίοι. Κι εδώ... και στην Ελλάδα...

Και μαθαίνω... (το πρόβλεψε κανείς;) πως η κυρά-Μαρία είναι οπαδός του 'ΝΑΙ'. Κι αδυνατώ να καταλάβω πως γίνεται αυτός που έχει πρόβλημα με τους μεγαλοεπιχειρηματίες γιατί κλείνουν τους μικρομεσαίους να μην βλέπει τι γίνεται στην Ελλάδα;; Κι απάντηση ... πολύ απλή: Εδώ η κυρά-Μαρία έχει προσωπικά συμφέροντα... Ποιος ασχολείται με ιδεολογίες όταν μας παίρνουν το ψωμί μέσα απ' το στόμα μας; Στην Ελλάδα όμως... η Κυβέρνηση είναι αριστερή... Ε ΔΕΝ θα υποστηρίζουμε και τους αριστερούς πια!!!

Ηθικό δίδαγμα;
Αν δεν είστε εκατομμυριούχος εξασφαλισμένος απ' τους Τροϊκανούς και τους εγκάθετους τους, εδώ ή στην Ελλάδα, το να υποστηρίζετε το ΝΑΙ είναι... μαζοχισμός.... Ή υποκρισία...

Ξανασκεφτείτε το...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αν επιθυμείτε να αφήσετε σχόλιο μη διστάσετε να το κάνετε! Θα προσπαθήσω να απαντήσω το συντομότερο δυνατό!